Ģimene cieš no saindēšanās ar oglekļa monoksīdu



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Piecu cilvēku ģimene cieš saindēšanās ar oglekļa monoksīdu grilēšanas laikā

Tā kā piecu cilvēku ģimene no Minsteres pārsteidza lietus dušā, grilējot, viņi pārvietoja kokogles grilu uz terases uz mājas ieeju. Pēc tam, kā ziņoja Minsteres ugunsdzēsības nodaļa, toksiskās gāzes mājā ienāca nelabvēlīgā vēja ietekmē.

Saindēšanās ar oglekļa monoksīdu draud nosmakšanu. Saindēšanās sākotnēji bija jūtama tikai sešus gadus vecajai meitai. Kad ieradās ātrā palīdzība, tā atrada arī saindēšanās pazīmes 11 un 14 gadus veciem dēliem un vecākiem, sacīja ugunsdzēsēju brigāde.

Saindēšanās ar oglekļa monoksīdu gadījumā oglekļa monoksīda spēja veidot ļoti spēcīgus kompleksus savienojumus, piemēram, kopā ar hemoglobīnu, izraisa skābekļa trūkumu, kas var izraisīt attiecīgās personas nāvi. Oglekļa monoksīda saiknes stiprums ar hemoglobīnu ir daudz lielāks nekā skābekļa. Tā rezultātā skartās sarkanās asins šūnas vairs nav pieejamas skābekļa pārvadāšanai, tāpēc pastāv nosmakšanas risks. (ag)

Attēls: Paulwip / pixelio.de

Informācija par autoru un avotu


Video: Pirmās palīdzības ABC. Epilepsija


Komentāri:

  1. Kigarn

    Granted, his idea brilliantly

  2. Wattson

    Šī situācija man ir pazīstama. Apspriedīsim.



Uzrakstiet ziņojumu


Iepriekšējais Raksts

Sāpes mugurā no stresa

Nākamais Raksts

Galvas traumas: galvas pukstēšanas sekas